ایمپلنت دندان در گرگان 0564786946543512

ایمپلنت دندان در گرگان نوعی روشی ترمیمی است که امروزه دندانپزشکان از آن برای بیماران استفاده می کنند. ایمپلنت دندان اگر به درستی انجام نشود به جای برطرف کردن مشکلات موجود در پی نداشتن دندان طبیعی، باعث به وجود آمدن بیماری های مختلف عفونی می شود؛ بنابراین، لازم است قبل از انجام دادن این کار مطالعات دقیقی در این باره انجام دهید و جراح ایمپلنت و مرکز تخصصی ایمپلنت را شناسایی کرده تا درصد خطا تاحدودی پایین آید.


جراح ایمپلنت دندان در گرگان

به فردی که بتواند با استفاده از تخصص خود ایمپلنت را به طرز صحیحی درون فک فرد بیمار بکارد جراح ایمپلنت گفته می شود. علاوه براین جراح ایمپلنت دارای تخصص های پیچیده تر نظیر شناسایی بیماری های مرتبط با لثه و عفونت های ریشه ای دهان و دندان می باشد. گاهی جراح ایمپلنت دندان در گرگان در مراحل ابتدایی به تشخیص بیماری می پردازد و در همان مراحل اولیه آن را درمان می کند.

ایمپلنت دندان در گرگان 8798764543100


ایمپلنت دندان

ایمپلنت نوعی پیوند محسوب می شود پیوندی که جایگزین ریشه های پوسیده شده دندان است. ریشه های پوسیده از درون استخوان فک توسط جراح ایمپلنت خارج شده و به جای آن ایمپلنت دندان که از جنس های مختلفی بوده قرار داده می شود. از نظر ظاهری و شکل هندسی متخصصان ایمپلنت ها را بر اساس ریشه های دندان های طبیعی ساخته اند اما چون جنس آن ها با دندان های طبیعی متفاوت است از لحاظ رنگ مختلف هستند.

مزیت ایمپلنت دندان

اولین و مرسوم ترین مزیتی که ایمپلنت دندان دارد این است که عمل مهم جویدن که با خوردن و بقای یک انسان سر و کار داشته را راحت می کند. مزیت مهم دیگر برگرداندن زیبایی به افراد بیمار است. همانطور که می دانید دندان ها تاثیر زیادی بر روی چهره افراد دارد و با آسیب دیدن حتی یک دندان چهره افراد هنگام خندین صورت زیبایی نخواهد داشت. بنابراین ایمپلنت نوعی روش ترمیمی طبیعی نسبت به مابقی روش های درمان است.

مزیت دیگر ایمپلنت دندان، ترمیم دندان بدون ایجاد خلل در دندان های کنار دندان های خراب است. با توجه به این که دندان ها در فاصله کمی نسبت به یک دیگر قرار گرفته اند، هنگام درمان باید روش هایی برگزیده شود که درصد آسیب را به پایین ترین مقدار برساند. ایمپلنت دندان همان روشی هست که می توان با استفاده از آن و با اطمینان خاطر به برطرف کردن مشکلات دندان پرداخت.

ایمپلنت دندان در گرگان 05869746513120


بیشتر بخوانید: علت لق شدن لمینت دندان چیست؟ ⁉️| روش درمان + روش جلوگیری 💥✅


روش های مراقبتی ایمپلنت دندان در گرگان

هنگام انجام ایمپلنت دندان دندانپزشکان متخصص در گرگان توصیه های به مراجعه کننده و دریافت کننده ایمپلنت می دهد که رعایت آن ها بسیار ضروری و صرفه نظر کردن از آن از دست دادن ایمپلنت را در پی دارد.

تاکیدهای دندانپزشکان در گرگان به شرح زیر است:

۱- تمیز نگه داشتن متوالی دندان با استفاده از شوینده های مناسب دهان

۲- پرهیز از جویدن زیاد در روزهای ابتدایی ورود ایمپلنت درون فک

۳- عدم مصرف نوشیدنی های  کافیئن دار و عدم مصرف سیگار

۴-عدم استفاده از خلال دندان و یا نخ دندان در روزهای ابتدایی ایمپلنت

۵- پرهیز از تجویزها و داروهای خانگی مانند آب و نمک و غیره


سخن آخر

دندان نیز جز حیاتی بدن انسان است و پوسیده شدن آن علاوه بر سخت کردن غذا خوردن باعث ایجاد درد شدید در ناحیه سر می گردد. اگر قصد انجام ایمپلنت در گرگان و حتی انجام ایمپلنت فوری در گرگان را دارید، میتوانید از طریق این سایت با بهترین و باتجربه ترین متخصصان دهان و دندان و جراحی ایمپلنت گرگان در تماس باشید.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *