ایمپلنت فوری در دندان های فک جلو 13216326312

ایمپلنت فوری، که با استفاده از روکش موقت قرار می‌گیرد، روشی است که در یک جلسه انجام می‌شود و برای افرادی که تمام دندان‌های خود را از دست داده‌اند مناسب است. در این روش، احتمال شکست ایمپلنت بیشتر است. اگر قصد ایمپلنت دندان را داشته و نمی‌دانید کدام روش برای شما مناسب است، حتما با بهترین کلینیک دندانپزشکی در گرگان مشاوره داشته باشید. برای ارتباط با دندانپزشک می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید.

ایمپلنت دندان جلویی 15146216
ایمپلنت دندان جلویی فک پایین در فرد بالغ

ایمپلنت فوری دندان چیست؟

ایمپلنت دندان، یک روش برتر برای جایگزینی دندان‌های گم شده است و به دندان‌ها زیبایی و طبیعت‌گرایی بازمی‌گرداند. در این روش، فیکسچر ایمپلنت (یک پایه فلزی پیچی) در استخوان فک قرار می‌گیرد و یک روکش شبیه به دندان طبیعی بر روی آن قرار می‌گیرد. ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد و دندانپزشک، با توجه به وضعیت فرد و مکان کاشت، بهترین روش را انتخاب می‌کند. ایمپلنت فوری، که به طور قابل توجهی سریعتر است، در یک روز انجام می‌شود. پس از خروج دندان معیوب و قرارگیری فیکسچر ایمپلنت، می‌توان روکش موقت دندان را قرار داد. اگر شما به دنبال کاشت ایمپلنت دندان در گرگان در کمترین زمان و با کمترین تعداد مراجعات به مطب هستید، این گزینه برای شما مناسب است. بسیاری از مراحل کاشت در یک جلسه انجام می‌شود.

ایمپلنت پیچی دندان فوری 11631631631
کاشت ایمپلنت فوری دندان با جدیدترین متدها در گرگان

ایمپلنت فوری دندان برای چه کسانی مناسب است؟

به‌طورکلی افراد با شرایط زیر می‌توانند از این روش کاشت دندان استفاده کنند:

  • دندان‌های جلویی شما آسیب دیده یا از بین رفته‌اند.
  • مجبور هستید به هر دلیلی دندان خود را بکشید.
  • به زمان و هزینه ایمپلنت حساس هستید.
  • نگران انجام چندین عمل جراحی روی دندان‌ها هستید.
  • در حال حاضر هیچ دندانی ندارید یا بیشتر دندان‌های خود را از دست داده‌اید.

ایمپلنت فوری مناسب چه افرادی است؟

ایمپلنت دندان در کل برای کسانی مناسب است که طولانی بودن فرایند کاشت دندان برای آن ها سخت است.

نحوه انجام ایمپلنت فوری دندان

در صورت نیاز به کشیدن دندان در گرگان قبل از جراحی کاشت دندان، این عمل ممکن است چند هفته قبل از جراحی یا در روز جراحی انجام شود. تصمیم درباره زمان کشیدن دندان مبتنی بر شرایط استخوان فک شما است.

در روز جراحی کاشت دندان، بی‌حسی موضعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت نیاز به کاشت چندین ایمپلنت، بی‌حسی بیشتری تزریق می‌شود و زمان کاشت طولانی‌تر می‌شود. سپس ایمپلنت‌ها به صورت جراحی در استخوان قرار می‌گیرند. امروزه دو روش قرار دادن ایمپلنت متداول است: روش پانچی که با استفاده از دست انجام می‌شود و روش دیجیتال که با استفاده از تصاویر سه‌بعدی و تکنولوژی سفارشی سازی ایمپلنت انجام می‌شود.

بعد از کاشت ایمپلنت، روکش موقتی بر روی آن قرار می‌گیرد. این روکش موقتی است و پس از چند هفته، برای قرار دادن پروتز دائمی باید مراجعه مجدد به دندانپزشک خود در گرگان مراجعه کنید.

دو روش ایمپلنت دندان:

  • روش پیچی
  • روش دیجیتالی
مراحل انجام کاشت ایمپلنت دندان فوری 12562641641
مراحل کشیدن دندان و نحوه کاشت ایمپلنت دندان گرگان

مراحل کاشت ایمپلنت فوری دندان در گرگان

  • ابتدا تصویربرداری و معاینه دهان و دندان توسط بهترین دندانپزشکی در گرگان انجام میشود.
  • بی‌حسی موضعی دندان ها
  • کشیدن دندان های تخریب شده
  • قراردادن ایمپلنت به روش پانچ یا روش دیجیتال
  • قراردادن پروتز اولیه
  • ساخت و قراردادن پروتز دائمی

3 مزیت مهم ایمپلنت فوری دندان در گرگان

۱. زمان درمان کوتاه: عمل جراحی کاشت دندان و استخراج دندان آسیب دیده در یک جلسه انجام می‌شود. این باعث می‌شود زمان درمان کاهش یابد.

۲. ترمیم فوری: شما می‌توانید بلافاصله پس از جراحی از دندان جدید خود استفاده کنید. ایمپلنت دندان گرگان اجازه می‌دهد که عملکرد طبیعی دهانتان را ادامه دهید و مشکلات خوراکی و ظاهری را کاهش دهید.

3. جلوگیری از تغییرات استخوانی: با استفاده از ایمپلنت فوری، استخوان فک حفظ می‌شود و تغییرات استخوانی ناشی از عدم وجود دندان طبیعی وجود ندارد. این موضوع باعث حفظ شکل و ساختار طبیعی صورت و پیشگیری از جذب استخوان می‌شود.

چرا ایمپلنت فوری را انتخاب نماییم؟

  • زمان درمان کوتاه
  • ترمیم فوری
  • جلوگیری از تغییرات استخوانی
ایمپلنت فوری در دندان های فک جلو 13216326312
ایمپلنت فوری دندان گرگان در فک پایین نوجوان

نکات مراقبتی بعد از ایمپلنت فوری دندان

۱. رعایت بهداشت دهانی: دندان‌های اطراف ایمپلنت با مسواک‌ زدن دقیق و استفاده از نخ دندان پاکسازی شوند. همچنین، از ضدعفونی کننده دهانی با موادی که توسط دندان پزشک در گرگان توصیه شده استفاده کنید.

۲. تغذیه صحیح: در روزهای اول پس از کاشت ایمپلنت، تغذیه نرم و مرطوب مانند غذاهای پوره‌ای یا آب‌ میوه ها را ترجیح دهید. اجتناب از غذاهای سخت و سفت که ممکن است ایمپلنت را تحت فشار قرار دهند.

۳. استفاده از داروها: پزشک ممکن است داروهای ضد التهاب یا ضد درد را به شما تجویز کند. دستورات پزشک را در مورد مدت زمان و نحوه استفاده از داروها دقیق رعایت کنید.

خوردن آب میوه بعد از ایمپلنت دندان فوری 5415641641
تغذیه درست بعد از ایمپلنت فوری دندان گرگان

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *